5 lut 2016

"- Biorę coraz więcej. Wzięłam dzisiaj, a on jest czysty, i spójrz tylko na mnie..."

Cześć!

Mój dzisiejszy post będzie listą książek, które zamierzam/chcę przeczytać w 2016 roku. Zacznę od biblioteczki, którą posiadam w domu.

  1. Ćpun” Melvin Burgess
  2. Pierwszy seks” Melvin Burgess
  3. Przed świtem” Stephenie Meyer
  4. Stara Ziemia” Jerzy Żuławski
  5. Żyj tak, jakbyś chciał” Kristina Downing-Orr
  6. 10 sposobów jak pokonać lęk przed zmieniającym się światem” Bruce Eimer, Moshe S. Torem

Kolejną część postaram się dodać w innym poście, musiałabym dłuuuuuugo przeglądać strony, by czymś się zainspirować i zdecydować się przeczytać/wpisać na listę.

Dzisiejszy dzień spędziłam... na sprzątaniu głównie. Wreszcie naprawiłam przewody zapłonowe w samochodzie, znaczy nie ja, ale z pomocą brata mojego męża. Zrobiłam pączki, tak, ochotę miałam ogromną. Ale... nie wyszły tak jak chciałam. Cóż, następne będą lepsze, obiecuję. I jeszcze się pochwalę nimi tutaj, tak dla apetytu, by Was skusić na jednego :) Wiecie co? Powiem Wam, nikt mi nie chce uwierzyć, że ja sobie poradzę z drugim dzieciątkiem, że zacznę być w końcu dorosła. Nie wierzą we mnie. Po prostu. Telewizja ogłupia, taaaak. Ogromnie. Nic w niej nie puszczają, tylko wiecznie to samo, powtórki, jakieś głupie seriale, jedyne co można pożytecznego zobaczyć w niej to wiadomości i pogoda. Poza tym rzygać się chce mi na sam widok tych tvn-owskich, polsatowskich programów szczególnie.

Czy wy też tak macie, że wam się raz chce, a raz nie? Jezu, taki bajzel w około, a ja się zbieram do tego jak sójka za morze.

No i jak zwykle swój post zakończyłam wiadomościami o niczym, czyli zwyczajny misz masz ze wsi. No bo co można robić we wsi, kiedy nie ma się przyjaciół? Siedzieć w domu i zanudzać, pisać posty o niczym, dodawać durne obrazki, które nie mają sensu jak nie ma postu konkretnego. Rzućcie jakiś pomysł, proszę was, bo zwariuję w tej wsi.


0 komentarze:

Prześlij komentarz