3 lut 2016

Moje działanie w nowym programie. Zapraszam?

Witajcie!

Dzisiaj mamy środę, a ja mam jakiś taki wesoły dzień. Od rana na mieście, obecnie w domu, jak widać. Muzyka w tle. W uszach. Wszędzie. Nażarłam się dzisiaj pączków, że hej. Aż trzy zjadłam. Dwa ze śmietaną, a jednego z dżemem. Uch uhu. Ale w końcu mam kogo karmić.

Wiecie co? Teraz ja już do pracy raczej nie pójdę, niedługo zacznie rosnąć brzuch, będzie coś widać, już teraz kiepsko się czuję, a co dopiero później. Po drodze plany mamy, wydatków mnóstwo. A pieniędzy brak. Jak zawsze. Trzeba było oszczędzać. Ta. Jasne. Można było, tak, wiem. Ale było minęło, trudno, teraz trzeba myśleć co jest teraz i tutaj. A nie cofać się do tyłu. No więc postanowiłam zacząć działać w programie Money2Money. Czytałam na wielu stronach, w wideo filmach, wszędzie, że to takie super, że sporo można zarobić. Wypłaty zleca się już od 100 zł. A podobno można na początku zarobić aż 500 zł bez żadnego polecania nikomu i bez wpłaty pieniędzy. Ciekawe. To mnie zainteresowało. No więc zaczęłam. I widocznie zbyt mało się starałam niestety. Chyba. Bo zarobiłam za grudzień tylko jakieś 20 zł. Dlaczego? Nie wiem. Próbowałam znaleźć odpowiedź, ale nic z tego. Przełożona moja tylko podaje sposoby na zarabianie. Podobno też zwrócą Ci pieniądze... No cóż, polecę Wam tu dany program, możliwe, że ktoś przypadkiem wpadnie i kliknie. Fajnie by było :)

http://www.money2money.com.pl/rejestracja-partnerow/?idPartner=26936

Ja się zmywam. Odezwę się w najbliższym czasie. Obecnie coś głowa mnie rozbolała :(

0 komentarze:

Prześlij komentarz